Програмне забезпечення для Системи контролю та управління доступом
Посилити безпеку і підвищити дисципліну праці на підприємстві дозволяє програмне забезпечення системи контролю та управління доступом (СКУД) ТМ «КІНТ».
Це – зручний інструмент для підвищення дисципліни на робочих місцях, запобігання проникнення на режимний об’єкт сторонніх осіб, автоматизації всіх процесів по організації пропускного режиму табельного обліку і т.д.
Програмна частина системи складається з серверної служби, бази даних, системи управління базами даних (СУБД), додатків:
1.«Конфігуратор»
2.«Монітор»
3.«Облік пропусків»
4.«Заявка»
5.«Прохідна +»
Може доповнюватися системами автоматизації обліку робочого часу:
1. «Інспектор трудової дисципліни»
2. «Інспектор трудової дисципліни. Підприємство ».
Як встановлюють програмне забезпечення СКУД?
Установка і настройка СКУД – не найпростіше завдання. Подібні роботи виконують фахівці з досвідом і відповідним рівнем доступу. Таким якостями володіють співробітники нашої компанії. Вони постійно проходять навчання і відповідально ставляться до своєї місії. Це причини, за якими в нашу компанію з кожним днем звертається все більше людей. Ми допомагаємо керівникам підприємств, банківського менеджменту, ректорам навчальних закладів та іншим клієнтам, які потребують СКУД
Переваги програмного забезпечення від компанії Інттекс
Робота підприємств, медичних лабораторій, дата-центрів навряд чи буде можливою без засобів контролю доступу. Це також стосується навчальних закладів і офісів великих компаній. Ви можете звернутися до нас і вирішити питання контролю доступу за 3-5 днів. Ми запропонуємо найкращий варіант СКУД для вашого випадку і розробимо відповідне ПЗ.
Якщо ви хочете домогтися збільшення функціональності та безпеки будівлі за рахунок використання сучасних технічних рішень, телефонуйте нам! Будь-яка програма СКУД для відеоспостереження, яку ми розробляємо, відрізняється наступним:
продуманість взаємодії всіх систем і блоків;
наявність технічного паспорта на встановлене обладнання;
тривала робота без збоїв.
Серверна служба і СУБД можуть розміщуватися як на одному, так і на різних комп’ютерах. Зазначене розміщення визначається вимогами відповідних служб і підрозділів об’єкта. Комп’ютер, на якому розгорнута серверна служба, є центральним сервером системи.
Серверна служба не вимагає ліцензії для роботи.
Система підтримує роботу з СУБД Firebird v.2.5, MS SQL vv.2008, 2008 R2, 2012 Oracle vv.9i, 10g, 11g.
Зв’язок між компонентами системи здійснюється по мережі передачі даних по протоколу TCP / IP.
Проблема безпеки завжди повинна вирішуватися комплексно. Це навряд чи будуть заперечувати наші клієнти. Допомога професійної команди може бути пов’язана з розробкою принципів охорони, встановленням обладнання і проведенням пусконалагоджувальних робіт.
Наші співробітники готові зробити все це швидко і якісно, незалежно від того, яка система контролю доступу потрібна. Ви можете зателефонувати менеджерам компанії, щоб отримати консультацію по СКУД і особливості експлуатації конкретних систем. Наші менеджери завжди охоче відповідають на питання клієнта.
Програмний модуль «Облік перепусток»
Програмне забезпечення охоплює цілий ряд завдань і функцій для створення ефективної системи контролю управління доступом. Цей модуль є мінімально необхідним в СКУД від КОМПАНІЇ Інттекс.
Призначення ПЗ «Облік перепусток»:
Реєстрація користувачів в системі, мають тимчасове або постійне дозвіл на право доступу на об’єкт.
Друк і надання разових, тимчасових або постійних перепусток користувачам, які перебувають в базі даних.
Надання звітів щодо відвідування персоналом робочих місць та інших осіб територію підприємства.
Функції програми «Облік пропусків»:
Розширене зведення даних про працівника.
Фото і друк карт на перепустку з використанням фотоапарата, сканера і принтера.
Організація пропускного режиму особистого і корпоративного транспорту.
Взаємодія з програмним модулем «Заявка» для разових перепусток.
Поділ функціоналу та прав доступу між операторами з використанням паролів.
Розмежування обов’язків між операторами на обслуговування співробітників підприємства і сторонніх організацій.
Складання звітності про рух перепусток на об’єкті.
Виключення помилок оператора щодо введення некоректної інформації про номер та серію пропуску.
Автоматизація операції введення інформації про пропуски в систему, що виключає будь-які неточності і прискорює процес.
Облік перепусток і ведення історії видачі, блокування, вилучення, заміни пропусків по кожному співробітнику компанії або підрядної організації.
Безстрокове зберігання інформації про людину, яку хоч раз було внесено в єдину базу даних.
Розподіл перепусток на «свій» і «чужий» персонал і оперативне управління рівнем доступу того чи іншого працівника на об’єкт.
Підтримка та актуалізація бази «чорного списку» працівників з поясненням причин занесення. (Людям з цього списку система автоматично заблокує видачу пропуска).
Моніторинг бази співробітників і запобігання ймовірності повторної видачі пропуску по закінченню певного проміжку часу.
Заповнення даних в обліковому записі співробітника для повідомлень охорони на КПП з використанням АРМ «Прохідна +».
Контроль доступу на режимний об’єкт за допомогою модуля «Облік пропусків» дозволяє організувати ефективну роботу на предмет виключення попадання на підприємство осіб із сумнівною репутацією (крадіжки, прихід на роботу в нетверезому вигляді, порушників трудової дисципліни і т.д.).
Програмне забезпечення «Конфігуратор»
Додаток використовується для опису і налаштування параметрів системи. Серед функцій, які виконує програмне забезпечення «Конфігуратор» можна відзначити:
вибір типу системи управління базою даних;
визначення IP / DNS сервера;
призначення логіна і пароля входу в систему для користувачів;
додавання різних пристроїв і їх налаштування;
настройка точок і зон доступу.
Програмне забезпечення «Конфігуратор» не вимагає ліцензії для роботи.
Додаток «Монітор подій»
Програма розроблена для контролю функціональності пристроїв і моніторингу оперативних подій в СКУД (система управління і контролю доступом). Додаток відповідає за надання такої інформації:
технічний стан пристроїв і компонентів системи;
виводить на екран список оперативних подій в системі контролю доступу;
перелік оперативних подій всередині системи.
Додаток «Монітор подій» дає можливість реєструвати карти в системі управління доступом на будь-якому з зчитувачів без необхідності застосування USB зчитувачів.
Програмне забезпечення «Прохідна +»
Програмний комплекс «Прохідна +» призначений для автоматизації роботи охоронця на КПП.
Відмінні особливості ПЗ «Прохідна +»:
На монітор комп’ютера, розташованого безпосередньо на контрольно-пропускному пункті, виводиться одночасно зображення з IP-камери співробітника, що проходить через КПП і фотографія, занесена в базу даних. Охоронці можуть швидко проаналізувати дві фотографії, на основі чого дозволити або заборонити проходження людини на територію об’єкту, що охороняється.
ВО «Прохідна +» при цьому дозволяє робити знімки з IP відеокамер, розташованих при вході на КПП для можливості відео верифікації і збереження фотознімків в базі даних системи без необхідності застосування відеомагазину. Додаток дозволяє в будь-який момент скористатися архівом для пошуку потрібної інформації, перегляду знімків і підготовки звітів, пов’язаних з подією, яка цікавить.
Архів подій
При роботі програмного комплексу «Прохідна +» всі події, що відбулися на прохідних, заносяться в спеціальний архів, правом, на перегляд якого наділяються конкретні оператори. Вся інформація в архіві структурується за певними критеріями, які задаються в налаштуваннях. Щоб вибрати необхідний параметр, потрібно поставити галочку навпроти до події зі списку:
дані за вказаний період;
за типами подій;
у напрямку проходу;
за обраними КПП і т.д.
Мобільний NFC-термінал СКУД «Intteks ACS»
Нерідко зустрічаються ситуації, коли потрібно реєструвати прохід людей, але немає можливості встановити стаціонарний зчитувач. Прикладом такого завдання є фіксація співробітників, які заїжджають на територію підприємства на автобусі, автомобілі без проходу через турнікет на прохідний.
Компанія Інттекс представляє рішення для мобільної реєстрації проходів на основі пристроїв з підтримкою NFC-технології. Воно працює в складі системи контролю та управління доступом «Intteks ACS».
Головна перевага даного рішення – мобільність. Ви отримуєте можливість організувати точку доступу там, де це необхідно. При цьому, відсутні витрати на монтаж обладнання. У разі, якщо телефон виявляється поза мережею, транзакції накопичуються в пам’яті програми і при відновленні зв’язку інформація передається на сервер.
Для обміну даними мобільний термінал взаємодіє з сервером СКУД «Intteks ACS». Для цього може використовуватися як WiFi-з’єднання, так і передача даних через стільникову мережу. Мобільний термінал доступу СКУД «Intteks ACS» – інструмент як онлайн, так і офлайн контролю доступу.
Крім того, термінал виступає джерелом даних на підставі яких може вестися облік робочого часу і будуватися інші звіти. Для ідентифікації співробітника досить піднести картку до мобільного терміналу. На екрані буде відображена фотографія співробітника і його особисті дані. Потім можна натиснути відповідну кнопку, і прохід буде зареєстрований, це підвищує рівень безпеки, оскільки у служби охорони є можливість особисто верифікувати кожного співробітника.
Програмне забезпечення для обліку робочого часу персоналу
Компанія Інттекс пропонує Вашій увазі програмне забезпечення розроблене як функціональний елемент СКУД, для забезпечення обліку робочого часу персоналу – «Інспектор трудової дисципліни».
Ефективність використання робочого часу Вашого персоналу визначає успішність підприємства, незалежно від масштабів і форм власності. Фонд заробітної плати середньостатистичної компанії становить від 20 до 30%, тому ефективність використання робочого часу є важливим індикатором рентабельності підприємства.
Проаналізувати і відстежити використання часу кожного співробітника відділу праці досить складно. А якщо це велике виробниче підприємство – то взагалі не можливо.
Єдино вірним в даному випадку рішенням є установка систем автоматизації та контролю робочого часу серії «Інспектор трудової дисципліни» від «Компанії« Інттекс ». Програмний комплекс може бути реалізований як додатковий модуль СКУД.
Час утримання в штаті нормировщиків і табельників пройшло, а на їх зміну прийшли «розумні» системи автоматизації та моніторингу робочого часу персоналу.
Наша система автоматизації та моніторингу вирішує комплекс завдань, зокрема:
- Табельний облік і моніторинг;
- Калькуляція зайнятості персоналу;
- Аналіз трудової дисципліни.
Програмне забезпечення допоможе організувати табельний облік робочого часу і аналізувати трудову дисципліну в усіх структурних підрозділах підприємства. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс забезпечує зручність у використанні системи оператором.
У програмному комплексі в автоматичному режимі формуються різні види звітів для проведення аналізу ефективності використання робочого часу працівників: раціональне використання часу, трудова дисципліна, зайнятість і відвідуваність.
У нашій розробці враховані всі нюанси табелювання співробітників на підприємствах різних форм власності. Для розробки програмного комплексу було враховано досвід табельників і нормировщиков відділу праці та заробітної плати великих і малих українських підприємств.
В результаті ми отримали зручний та гнучкий програмний продукт в декількох модифікаціях для моніторингу зайнятості співробітників, що дозволяє оптимізувати процеси табельного обліку і вдало пройшов тестування в «бойових» умовах.
Для моніторингу робочого часу використовується алгоритм «вхід-вихід» персоналу на КПП або в цеху з можливістю прив’язки до будь-якого графіку роботи співробітників.
Інспектор трудової дисципліни офіс
Представлена система є однією з модифікацій програмного продукту «Інспектор трудової дисципліни». Програмне забезпечення працює без використання СКУД і призначений для обліку табельної часу офісних співробітників і працівників невеликих підприємств, де монтаж системи контролю доступом є недоцільним.
Така особливість відрізняє дану версію ПО від інших програмних продуктів для оптимізації і раціонального використання робочого часу.
До комплекту обладнання входять пропуску для доступу в офіс або на об’єкт, зчитувач USB і безпосередньо програмне забезпечення. “Інспектор трудової дисципліни. Офіс” забезпечує можливість керівництву, перебуваючи безпосередньо на робочому місці, в режимі On-line відслідковувати інформацію про присутність того чи іншого працівника на роботі, порушників трудової дисципліни, причини відсутності працівника і відпрацьовані години.
Особливості та функціональність програмного продукту
- Кожен працівник отримує проксі-міні карту з оформленням видачі в програмі.
- Співробітник приходячи і йдучи з роботи прикладає карту-пропуск до зчитувального пристрою. Вся інформація відображається через додаток «Термінал реєстрації».
- На основі даних відміток програма надає звіти відвідуваності і кількість відпрацьованого робочого часу.
Функції:
- Відео підтвердження – при реєстрації картки через зчитувач система дозволяє отримувати стоп-кадр через WEB-камеру, який відображається на моніторі і зіставляється з фото власника з бази даних.
- Оповіщення звуком – в момент зчитування картки працівника, система автоматично відтворює звуковий сигнал про реєстрацію входу. «Вихід зареєстрований» подається при догляді співробітника.
- Індивідуальне складання графіків роботи для кожного співробітника або підрозділу.
- Прорахунок ефективності робочого часу і зіставлення з щомісячними нормативами.
- Формування табелів обліку кількості відпрацьованих робочих годин.
- Облік робочого часу понаднормово, а також вихід співробітників у вихідні та святкові дні, вечірні та нічні зміни.
- Надання звітів про порушення розпорядку дня (відсутність на робочому часу довше, ніж передбачалося, прогули, ранній відхід і пізній прихід на роботу, прогули, знаходження працівника у вихідні дні і т.д.).
- Формування звітів по порушниках у вигляді таблиць Excel.
Всі розрахунки і звіти програмного комплексу “Інспектор трудової дисципліни ОФІС” зручно використовувати при нарахуванні заробітної плати.
Програма обліку відпрацьованого часу “Інспектор трудової дисципліни”
Для швидкої і ефективної роботи відділу кадрів і нормування праці при нарахуванні зарплати співробітникам підприємства ми пропонуємо програму обліку відпрацьованого часу «Інспектор трудової дисципліни».
Програмний комплекс виконує аналіз робочого часу на основі бази даних системи СКУД від КОМПАНІЇ «Інттекс». Для розрахунку ефективності робочого часу використовується стандартний алгоритм «вхід-вихід» співробітника на пропускному пункті з можливістю прив’язки до будь-якого графіку роботи персоналу.
Головні функції програмного комплексу:
- формування індивідуальних робочих графіків для персоналу;
- розрахунок відпрацьованого часу;
- ведення табельного обліку;
- щомісячний розрахунок і моніторинг кількості виходів / відпрацьованих годин;
- облік відсутності персоналу з поважних причин;
- дана інформація враховується при формуванні табелів і звітів;
- моніторинг і облік робочого часу понаднормово, а також роботи у вихідні та святкові дні, вечірні та нічні зміни
- генерація звітів про порушників трудової дисципліни (відсутність на роботі довше, ніж передбачалося, прогули, ранній відхід і пізній прихід на роботу, знаходження працівника у вихідні дні і т.д.). г
- генерація звітів по порушників трудової дисципліни у вигляді таблиць Excel
Зрозумілий інтерфейс програми дозволяє оператору працювати швидко і зручно. За погодженням із замовником форма і показники звітів можуть бути змінені. За індивідуальним проектом можна налаштувати систему на формування інших звітів.
Інспектор трудової дисципліни. Підприємство
Система автоматизації та обліку робочого часу (скор. САОРЧ) будується на базі систем контролю доступу і призначена для моніторингу трудової дисципліни персоналу компанії без обмеження за кількістю співробітників.
Програмний комплекс виконує аналіз робочого часу на основі бази даних, з СКУД ТМ «КІНТ». Для розрахунку ефективності робочого часу використовується стандартний алгоритм «вхід-вихід» співробітника на пропускному пункті з можливістю прив’язки до будь-якого графіку роботи персоналу. Є відмінним рішенням для середніх і великих підприємств.
Основні компоненти системи:
- Модуль може синхронізуватися з діючою системою обліку кадрів на підприємстві (за згодою).
- Автоматизовані місця табельників і нормировщиков відділу праці та заробітної плати.
- Автоматизовані місця роботи співробітників відділу кадрів для контролю виробничої дисципліни.
«Інспектор трудової дисципліни. Підприємство »дає можливість інтегруватися з системами обліку кадрів і табельних відділів, що підвищує ефективність роботи фахівців і оптимізує процес моніторингу ефективності співробітників. На вимогу замовника форма і показники звітів можуть бути змінені. За індивідуальним проектом можна налаштувати систему на формування інших звітів і документів.
Функціональність системи
«Інспектор трудової дисципліни. Підприємство »працює за технологією« клієнт-сервер ». Вся інформація про конфігурацію програми та відбуваються в ньому події зберігається в головній базі даних. Інспектор трудової дисципліни.
Підприємство для роботи може використовувати наступні СУБД:
- FireBird2.5;
- MS SQL 2000, 2005, 2008;
- Oracle 8i, 9i, 10g, 11g.
Всі організовані місця фахівців відділу кадрів і заробітної плати мають строго регламентовані права і доступ до центральної бази даних (СКБД). Програмний комплекс може використовуватися спільно з додатком «Інспектор трудової дисципліни» і АРМ «Табельник».
Ціна програмного комплексу залежить від складності та можливостей системи, кількості звітів і фахівців. Додаткові звіти надаються в комплекті за погодженням із замовником.
Виникли питання? Телефонуйте! Ми надамо Вам докладну професійну консультацію по нашому програмному забезпеченню і допоможемо Вам вирішити питання обліку робочого часу на Вашому підприємстві.